Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas 2020 – 2021 m.m. |
|
|
• 2020-2021 m. m. progimnazijos veiklos kokybės įsivertinimas vykdomas pagal veiklos kokybės įsivertinimo metodiką, patvirtintą LR švietimo ir mokslo ministro 2016 m. kovo 29 įsakymą Nr. V-267. • Veiklos kokybės įsivertinimui pasirinkta sritis – „Ugdymas(is) ir mokinių patirtys“ (2): tema „Vertinimas ugdant“ (2.4.), rodiklis „Mokinių įsivertinimas“ (2.4.2.), raktinis žodis – Dialogas vertinant • Stiprusis veiklos aspektas – rodiklio „Mokyklos pasiekimai ir pažanga“ (1.2.2) raktinis žodis – Rezultatyvumas. • Tobulintinas veiklos aspektas – rodiklio „Mokinių įsivertinimas“ (2.4.2) raktinis žodis – Dialogas vertinant. Su apklausos rezultatais galite susipažinti ČIA .
|
Paskutinį kartą atnaujinta ( 2020-11-03 )
|