Meniu
Naujienos
Apie progimnaziją
Kontaktai
Priėmimas/laisvos vietos
Bendrasis ugdymas
Muzikinis ugdymas
Neformalusis švietimas
Savivalda
Projektai
Pasiekimai
Prevencinės programos
Veikla/dokumentai
SKU
Paslaugos
Viešieji pirkimai
Administrator





Ugdymas karjerai








Pamokų laikas
Pamokų laikas
I.8:00 - 8:45
II.8:55 - 9:40
III.9:50 - 10:35
IV.11:00 - 11:45
V.12:05 - 12:50
VI.13:00 - 13:45
VII.13:55 - 14:40
VIII.
14:50 - 15:35
IX.15:40 - 16:25
X.16:30 - 17:15
XI.17:20 - 18:05
XII.18:10 - 18:55

 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
2019-01-18
Mokomųjų dalykų draugystė = integruotas mokymas Spausdinti El. paštas

Įvairūs mokomieji dalykai ir užsienio kalbos (ypač anglų) gali puikiai sutarti.

Apie tai kalbėta 2018 m. lapkričio 19 – 23 d. Prahoje vykusiuose kvalifikacijos kėlimo kursuose (Erasmus + KA1 projektas „Projektinis mokymas(is) – įrankis sėkmingam visuminiam asmenybės ugdymui“), kuriuose dalyvavo trys Šiaulių “Juventos” progimnazijos anglų kalbos mokytojos V.Klimavičienė, V.Bernikienė ir Ž.Leinartienė.

 

Mokymu metu gilintasi į mokomųjų dalykų ir anglų kalbos integruoto mokymo (angl. CLIL- Content and Language Integrated Learning) modelio diegimo būtinumą šiuolaikinėje mokykloje, privalumus ir trūkumus, darbo metodus, žinių vertinimą, aktyvųjį mokinių dalyvavimą pamokose, tinkamų užduočių paruošimą, darbo planavimą ir kt.

Dalyko ir anglų kalbos integruotas mokymas Europoje žinomas jau daugelį metų. Ši sistema sukurta 1994 m. Jyvaskyla universitete Suomijoje. Kai kuriose Europos ir Skandinavijos šalyse integruotas mokymas įgyvendinamas valstybės lygmeniu ir jau matomi, vertinami tokio mokymo(si) rezultatai.

Europos komisija skatina integruoto mokymo(si) modelio įgyvendinimą mokyklose, nes mokinys gauna apčiuopiamą naudą: realiame gyvenime iš karto (ne kada nors ateityje) gali taikyti įgytas žinias, sėkmingai komunikuoti įvairiomis temomis, labiau pasitikėti savimi, mokymosi procese įsitraukti į daugybę inovatyvių metodų.

Kursų metu akcentuota, kad į integruotą mokymą galima įtraukti visus mokomuosius dalykus, nors dažniausiai vyksta istorijos, geografijos, matematikos, pasaulio pažinimo, biologijos, etikos/tikybos ir užsienio (anglų kalbos) suderintas mokymas(is).

Integruotas mokymas gali būti dvejopas:

• dalyko mokytojas savo programą dėsto užsienio kalba (didesnis dėmesys skiriamas dalykui nei užsienio kalbai – „hard integration“)

• užsienio kalbos mokytojas moko dalyko (didesnis dėmesys skiriamas užsienio kalbos gebėjimų ugdymui – „soft integration“).

Mokymų metu projekto dalyviai praktiškai išbandė įvairius metodus, kurie daro didelę įtaką kalbos įgūdžių tobulinimui, dalyko žinių įsisavinimui, kritinio mąstymo ugdymui.

Kadangi integruotą mokymą rekomenduojama pradėti priešmokykliniame amžiuje ir tęsti iki mokyklos baigimo, kursų dalyviai atliko daugybę užduočių, skirtų ir pradinukams, ir 5 – 8 klasių mokiniams, ir gimnazistams. Tikras iššūkis buvo įvardinti geometrines figūras, sudėlioti istorijos faktus chronologine tvarka, pakomentuoti žmogaus kvėpavimo sistemą, sukurti žodynėlį apie Europos sąjungą ir pan.

Mes, lietuvaitės, pristatydamos pavyzdžius iš savo pamokų, džiaugėmės, kad darbe dažnai taikome integruotą mokymą, kad jis iš tikrųjų yra veiksmingas ir prasmingas.

Ypatingą aurą turinčią vieną gražiausių Europos sostinių palikome patenkintos dalyvavimu kursuose ir gerai nusiteikusios. Šis nuostabus miestas tuoj pradės puoštis Kalėdoms, greitai sušurmuliuos viena didžiausių kalėdinių mugių, nors jau dabar čia kvepia imbieriniais sausainiais ir karšta arbata...

Šiaulių „Juventos“ progimnazijos anglų kalbos mokytoja Ž. Leinartienė

 











Paskutinį kartą atnaujinta ( 2018-12-10 )
 
< Ankstesnis   Kitas >
Free Design by [ Anch ] Gorsk.net Studio Reklama internete Reklama Google Adwords SEO paslaugos SEO optimizacija Google Advertising AdWords Digital marketing