Meniu
Naujienos
Apie progimnaziją
Kontaktai
Priėmimas/laisvos vietos
Bendrasis ugdymas
Muzikinis ugdymas
Neformalusis švietimas
Savivalda
Projektai
Pasiekimai
Prevencinės programos
Veikla/dokumentai
SKU
Paslaugos
Viešieji pirkimai
Administrator





Ugdymas karjerai








Pamokų laikas
Pamokų laikas
I.8:00 - 8:45
II.8:55 - 9:40
III.9:50 - 10:35
IV.11:00 - 11:45
V.12:05 - 12:50
VI.13:00 - 13:45
VII.13:55 - 14:40
VIII.
14:50 - 15:35
IX.15:40 - 16:25
X.16:30 - 17:15
XI.17:20 - 18:05
XII.18:10 - 18:55

 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
2019-06-18
„Robotika - ateities profesija" Spausdinti El. paštas

2018 m. lapkričio – gruodžio mėnesį 10 Šiaulių „Juventos" progimnazijos septintokų dalyvavo STEAM programos „Robotika - ateities profesija" užsiėmimuose, kurie vyko Všį „Išmanioji mokykla“.

• Aistis Šukys: „Mes daug sužinojome apie robotus ir jų panaudojimą industrijoje, buityje. Konstravome robotus iš lego, 3D modeliavome detales, matėme tikrą industrinį robotą. Buvo labai įdomu išgirsti teoriją ir paskui ją pritaikyti smagiais būdais. Tokios veiklos labai įdomios ir būtų labai smagu, kad jų būtų daugiau“.

• Greta Kalinauskaitė: „Robotika - tai labai šaunus užsiėmimas, ne vien ateities profesija. Man labai patiko visos pamokos, nes visą laiką darėme kažką naujo. Labiausiai įsiminė paskutinioji pamoka, per kurią ėjome į įmonę ir ten bandėme užprogramuoti robotą. Tokių veiklų galėtų būti daugiau, nes daug sužinojome, išmokome. Labai džiaugiuosi, kad turėjau tokią nuostabią ir nepamirštamą galimybę“.

• Nojus Karinauskas: „Per keturis užsiėmimus mes kalbėjome apie robotus, konstravome lego robotus (man tai buvo įdomiausia), programavome, modeliavome. Sužinojau daugiau apie robotus, jų rūšis, paskirtį. Tokių užsiėmimų norėčiau daugiau, nes buvo labai smagu atlikti įvairias užduotis“.

 

 













Paskutinį kartą atnaujinta ( 2019-01-08 )
 
< Ankstesnis   Kitas >
Free Design by [ Anch ] Gorsk.net Studio Reklama internete Reklama Google Adwords SEO paslaugos SEO optimizacija Google Advertising AdWords Digital marketing